تخفیف ها و جوایز سال 1403

فروشگاه
اوج الکتریک
0

نمایندگی آیفون تصویری سیماران در رشت

نمایندگی آیفون تصویری سیماران در رشت . آیفون تصویری سیماران را اگر بزرگترین تولید کننده ایرانی ندانیم ، قطعا یکی از دو برند بزرگ دربازکن آیفون تصویری ایرانی است. این کالاها به واسطه سابقه بالا و کیفیت خوب محصولات و به علت قیمت مناسب جایگاه خاصی در بین خریداران ایرانی دارد .

نمایندگی آیفون تصویری سیماران

سیماران در اعطای نمایندگی به این صورت بوده که به مناطق مختلف درشهرهای ایران نمایندگی فروش اعطا نماید تاخریداران بدون طی کردن مسافت طولانی قادرباشند به صورت حضوری درنمایندگی هاحضور یابند و بامشاهده محصولات خرید خودرا انجام دهند. البته ممکن است خیلی ازاین نمایندگی ها نمایشگاه حضوری برای درمعرض دید و لمس کردن محصولات رانداشته باشند و حتی گاهی بامشکل عدم تامین جنس هم روبروباشند.

اما اگرتصمیم خریدمحصولات سیماران را داشته باشیدمی توانید درفروشگاه اوج الکتریک که یکی ازقدیمی ترین نمایندگی های سیماران است هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین دراین فروشگاه خرید کنید .

اگر هم قصد خرید اینترنتی محصولات سیماران را دارید فروشگاه اوج الکتریک قادر است درسریع ترین زمان ممکن محصولات را برای شما مشتریان عزیز ارسال کند .

خدمات پس از فروش آیفون سیماران

خیلی ها نگران این هستند که پس از خرید محصولات سیماران و در صورت خرابی آیفون سیماران چه باید کرد . درجواب بایدگفت این محصولات سه سال گارانتی دارند و خدمات پس ازفروش هم نیز دارند درصورت مواجه باخرابی این محصولات با توجه به سه سال گارانتی که دارند درمدت این سه سال یا به شما به صورت رایگان دستگاه نو می دهند یا دستگاه شما را رایگان تعمیر می کنند .

همچنین در فروشگاه اوج الکتریک خدمات تعمیر دستگاه های کوماکس و تابا و سوزوکی و الکتروپیک و سیماران و آلدو و کالیوز و تک نما …. توسط استادکاران متخصص انجام میشود .

راه های ارتباطی و تماس با فروشگاه اوج الکتریک :

شماره تماس فروشگاه : 01333234948

شماره شبکه های اجتماعی : 09227435285

مدیریت فروشگاه : 09114232411 ( درویش پور )

وبلاگ اوج الکتریک

owjelectric وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *