تخفیف ها و جوایز سال 1403

فروشگاه
اوج الکتریک
0

حافظه آیفون تصویری و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

حافظه آیفون تصویری وهر آنچه که باید درباره آن بدانید. این دستگاه ها از زمان گذشته تغییر کرده اند. هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند.

برخی از این قابلیتها سبب برتری بعضی از مدلها شده.در نتیجه این آیفون های تصویری طرفداران بیشتری دارند. یکی از این قابلیتها حافظه میباشدکه فعالسازی واستفاده از آن در امنیت ساختمان نقش مهمی دارد.

وجود این قابلیت سبب کنترل بیشتر رفت و آمدها میشود. با این کار امنیت محیط افزایش پیدا میکند.

حافظه آیفون تصویری به سه شکل وجود داردوشما میتوانید این سه نوع حافظه را درنظر داشته. ومتناسب با بودجه خود نسبت به انتخاب و خرید آیفون تصویری اقدام نمایید. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم پس تا پایان مقاله با ماهمراه باشید.

چند نوع حافظه آیفون تصویری وجود دارد؟

پس از خرید آیفون تصویری بد نیست بدانیدکه حافظه آیفون ها در سه نوع وجود دارد. نوع اول فقط دارای حافظه داخلی هستندوتصاویر را در حافظه داخلی ثبت میکنند. مدل دوم قابلیت حافظه خارجی دارند.نوع سوم هم مجهز به حافظه داخلی وهم خارجی میباشد. دسته بندی انواع حافظه سبب می شود که خریداران با توجه به بودجه خود ومزایای هر یک، نسبت به خرید مناسب اقدام نمایند.

تاریخچه انواع حافظه آیفون تصویری

آیفون های تصویری با حافظه جانبی

در گذشته نمونه ای از آیفون های تصویری سیاه و سفید دارای قابلیت اضافه نمودن حافظه جانبی بودند اما این مدلها در مقایسه با مدلهای امروزی قادر به ذخیره سازی حجم کمی بودند. تنها می توانستند ۶۸ عکس را ذخیره کنند.

تصاویر فقط درنمایشگر خود دستگاه قابل نمایش بودند. قابلیت انتقال به سایر دستگاه ها را نداشتند. هر زمان حافظه آن پر می شد. به طور خودکار آخرین عکس گرفته را به جای اولین عکس قرار می داد. به همین صورت عکس های قبلی نیز به طور کامل پاک میشدند.

آیفون های تصویری با حافظه داخلی

اولین تفاوت این آیفون ها با مدل قبلی در این بود که قابلیت ذخیره سازی ۱۲۸ عکس را داشتند. که به راحتی در بخش منو قابل نمایش بودند.

علاوه بر تصاویر ذخیره شده، ساعت و تاریخ ذخیره را نیز نمایش می دادند. در حافظه این آیفون ها دیگر عکسی به صورت خودکار حذف نمی شد. هر کسی می توانست به صورت دستی عکس های مورد نظر را حذف نماید. این نوع نیز همان عیب مورد قبلی را داشت. موارد ذخیره شده قابل انتقال به سایر دستگاه ها نبودند.

آیفون های تصویری با قابلیت فیلمبرداری

نوع جدیدی از آیفون های تصویری به بازار آمدند. که هم قابلیت ذخیره عکس و هم فیلم را داشتند. در واقع این آیفون ها به راحتی می توانستند فیلمبرداری کنند و تا حجم هشت گیگابایت را در حافظه خود ذخیره نمایند. این مدل از آیفون های تصویری پس از روشن شدن شروع به ضبط فیلم و عکس کرده و آنها را ذخیره می نمودند.

ذخیره داده ها چگونه است؟

آیفون های تصویری در مدل های مختلف این قابلیت را دارند. تا داده ها را به سه صورت عکس، فیلم وهم عکس وهم فیلم بایگانی کنند. با توجه به نوع نیاز افراد مشخص میگردد که کدام مدل از ذخیره سازی داده را انتخاب نمایند. آیفون های حافظه دار با توجه به نوع خود نسبت به انواع معمولی، افزایش قیمت دارند اما این افزایش قیمت در برابر افزایش امنیت چشمگیری که دارند، واقعا برای خریداران به صرفه است.

 کاربرد حافظه آیفون تصویری

فعالسازی حافظه آیفون تصویری سبب ضبط و ثبت عکس و فیلم میشود. شما می توانید در مواقع مورد نیاز به راحتی با بازنگری فیلم و عکس ها ،افراد را شناسایی کنید. این مزیت در واقع اطمینان خاطر ساکنین را افزایش می دهد زیرا در تامین امنیت ساختمان نقش مهمی دارد.

با فشار دادن زنگ، حافظه از فرد پشت درب عکس میگیرد. و ذخیره می نماید. بعضی از مدل ها علاوه بر ذخیره عکس، یک فیلم ۱۵ ثانیه ای به همراه صدا هم ضبط می کنند. در صورتی که حافظه خارجی در دستگاه قرار بگیرد، این فیلم و عکس ها به راحتی به دستگاه دیگر منتقل شده.قابل نمایش خواهند بود

کدام حافظه آیفون تصویری مناسب تر است؟

با توجه به نوع حافظه و صفحه نمایش آیفون های تصویری، قیمت آنها متفاوت است. در صورتی که دستگاه از حافظه خارجی با حجم بالایی پشتیبانی کند و تصاویر را با بهترین کیفیت ثبت نماید، امنیت ساختمان نیز افزایش پیدا می کند زیرا شناسایی خطرات و همچنین تشخیص مجرمان از طریق تصاویر با کیفیت آسان تر است.

از آنجایی که تصاویر با کیفیت حجم بیشتری را به خود اختصاص می دهند پس بهتر است که دستگاه مجهز به هر دو نوع حافظه داخلی و خارجی باشد تا امنیت ساختمان را تامین نماید. این نوع دستگاه فارغ از سایر قابلیت ها، مزیت بیشتری برای خرید دارد زیرا حافظه آیفون تصویری که قابلیت بسیار مهمی می باشد را به خوبی پشتیبانی می نماید.

راه های ارتباطی و تماس با فروشگاه اوج الکتریک :

شماره تماس فروشگاه : 01333234948

شماره شبکه های اجتماعی : 09227435285

مدیریت فروشگاه : 09114232411 ( درویش پور )

وبلاگ اوج الکتریک

owjelectric وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *